Curaçao

Een veel gehoorde opmerking is dat het moeilijk is om op Curaçao succesvolle betaalde Facebook-campagnes op te zetten die zorgen voor meer omzet. Wij doken in dit gat, omdat we wilden bewijzen dat het wél werkt. Jaren geleden hebben wij de kluis gekraakt om succesvolle Facebook-campagnes voor o.a. hotels en horeca, te creëren.

Tegenwoordig rollen wij continue Facebook-campagnes uit voor zowel bestaande als nieuwe klanten op Curaçao omdat wij aantoonbaar goede resultaten behalen. Ook op Curaçao zeggen onze klanten "Als je Maykel.nl inschakelt kost online marketing geen geld, maar levert het juist geld op".

Voor onze klanten in Curaçao behalen wij gemiddeld een score van 1 op 10 bij het inzetten van Facebook-campagnes. Voor elke geïnvesteerde Euro behalen wij 10 Euro aan omzet.

Wij verrichten daarnaast ook voor hotels en lodges aanvullende online marketingwerkzaamheden. Wij realiseren de wens van elk hotelmanagement: besparen op hoge commissiekosten van third party-boekingswebsites én het realiseren van een hogere bezettingsgraad.

  • Hogere bezettingsgraad
  • Hogere omzet
  • Hogere OTA rendementen
  • Meer directe boekingen
  • Meer online zichtbaarheid
  • Meer loyaliteit

Online strategie

Doelstellingen

Resultaten

  • Voor elke geïnvesteerde Euro behalen wij 10 Euro aan omzet.
  • Voor hotels hebben wij de bezettingsgraad gemiddeld 5% verhoogd.

"Onze directe boekingen zijn bijna vervijfvoudigd. Inmiddels werken we al sinds 2012 met Maykel.nl samen."

Marijke Punter Eigenaar Sunny Curaçao & Blue Bay Lodges



<< VORIGE CASE   |   VOLGENDE CASE >>