BNNVARA

In 2013 kreeg Maykel de opdracht om samen met een team van specialisten eerst 250.000 nieuwe betalende leden te werven om aansluitend 750.000 bestaande leden te behouden. Alle registers werden opengetrokken, wat leidde tot vernieuwende concepten, merkkoppelingen en high-end marketing.

Online strategie

Doelstellingen

Resultaten

  • Succesvolle werving van 250.000 leden
  • Affiliate marketing opgezet en 50.000 leden geworven
  • CRM-strategie voor 750.000 bestaande abonnees vormgegeven
  • Verhoogde conversie door inzet van Customer Data Platform

"Up to date kennis en kunde van online marketing, gecombineerd met een positief kritische optimale dienstverlening. Gegarandeerd Maykel! Een ondernemende sparring partner, die geen genoegen neemt met minder dan het beste resultaat. Van harte aanbevolen!"

Marc van Hal Voormalig hoofd communicatie BNNVARA (tegenwoordig hoofd communicatie & fondsenwerving Oranje Fonds)



<< VORIGE CASE   |   VOLGENDE CASE >>